planinska.jpg

Sigurnost


GOST OSTAVLJA VIKENDICU U STANJU KAKO JE I ZATEKAO!!!
  
 Veliki je problem primiti u svoju kuću ili vikendicu nepoznatu osobu ili porodicu. Zbog toga je sistem SIGURNOSTI tako razvijen da domaćinu pruža nekoliko vrsta garancija i obezbeđenja od neodgovornog gosta: ...


IMAJTE POVERENJA U SVOJE GOSTE.
   
Osnovno je da se još prilikom odabira gostiju, informišete o njihovim naviakma i životnom stilu i odaberete goste koji su vam slični. Koristite i sistem preporuka, birajte goste iz vaše mreže prijatelja, gledajte da budu iz vašeg miljea i vaših interesovanja (knjigovođa će sa više poverenja primiti knjigovođu, kolekcionar kolekcionara i šahista šahistu). Treba imati u vidu da su članovi naše mreže, kao i vi, vlasnici vikendica, tj. porodični ljudi, koji samo žele da malo putuju, upoznaju druge krajeve i druge ljude. 

MERE SIGURNOSTI:
 

PREPORUKA – nakon boravka i gost i domaćin popunjavaju upitnik u kome ocenjuju jedan drugog. Gosta koji ima negativnu ocenu nemojte primati ili tražite depozit ili dodatno obrazloženje. 
Prijatelji – kao i u drugim društvenim mrežama, i u našoj mreži postoji mogućnost spajanja članova kao prijatelja. Imate mogućnost da goste birate samo iz vašeg kruga prijatelja i njihovih prijatelja. Možete zatražiti i mišljenje osobe koja je potencijalnog gosta uključila u mrežu. 


KLUBOVI – na osnovu afiniteta članovi mogu da se uključuju u klubove: ljubitelja planinarenja, cveća, mačaka, fudbala, šaha, veslanja, ribolova ili po profesionalnom profilu: advokati, knjigovođe, inženjeri, trgovci; to je dobar način da za gosta odaberete osobu sličnog životnog stila. 


DEPOZIT – pre primanja gosta, domaćin kao krajnju meru obezbeđenja, može zahtevati uplatu depozita od gosta u približnoj vrednosti moguće štete koju gost može počiniti (par stotina eura). Depozit se uplaćuje na poseban račun koji Mreža otvara u tu svrhu. Nakon završenog odmora, domaćin obaveštava Mrežu da nije bilo štete i Mreža odmah vraća gostu depozit. Troškovi depozita u iznosu od 5% i troškovi platnog prometa padaju na teret uplatioca depozita. Ako je bilo štete, domaćin i gost se dogovaraju (vrše procenu) o visini štete i o tome obaveštavaju Mrežu koja tada vrši obračun. Ako ne uspeju da se dogovore, depozit se raspoređuje na tri dela – polovina depozita pripada Mreži a po četvrtina domaćinu i gostu. Iskustvo velikih inostranih mreža je pokazalo da su ovakve situacije veoma, veoma retke.

Powered by WebExpress